Larsson Studio i Sverige AB

Nu lanserar vi I Love Barcelona

Pressmeddelande   •   Aug 02, 2012 17:58 CEST

Premiär för I Love Barcelona - reseguiden till Barcelona i Spanien.

Som en av Europas hetaste städer är Barcelona en populär destination. Hit kan du åka för en weekend och gå på fotboll eller en konsert. Eller varför inte åka en vecka och uppleva både nöje, kultur och sol med bad. Staden har allt. Vi har samlat tips på sevärdheter, parker, stränder, nöjen och mycket mycket mer. En av Barcelonas mest besökta sevärdhet är den magnifika katedralen La Sagrada Familia ett måste på din Barcelonaresa.

För dig som är intresserad av kultur, museum och vackra byggnader kan vi tipsa om de populära rabattkorten Barcelona Card och Barcelona Museum Pass där du sparar pengar och tid. För dig som är fotbollsfantast så presenterar vi fotbollsbiljetter till FC Barcelona på Camp Nou.

Du kan också förköpa dina biljetter till sevärdheter och sightseeing i Barcelona. Inte dumt och slippa långa köer och ha biljetterna klara redan hemma innan avresa.

Trevlig resa till Barcelona!

Larsson Studio i Sverige AB erbjuder webdesign till företag sedan 2004. Vi erbjuder design av er hemsida, hjälp med e-shop och blogg. Vi samarbetar med webbhotellet Plats.se. Vi driver också de populära reseguiderna: I Love New York, I Love Göteborg, I Love Stockholm, I Love London mfl.