Team WellNEss Friskvård

Nu lanserar vi Öland Året Runt

Pressmeddelande   •   Feb 17, 2010 19:14 CET

Team WellNEss Friskvård har funnits på Öland ett år den 1 februari 2010.

Sedan vi startade här för ett drygt år sedan så har vi försökt att anpassa vår verksamhet för att bättre tillmötesgå vad som efterfrågas. Vi märkte i ett tidigt stadium att väldigt många människor endast förknippar Öland med sol och bad, vilket är helt felaktigt - säger företagets grundare Niclas Wilhelmsson.

Under hösten startade därför arbetet med att synliggöra Ölands utbud även efter Skördefesten och fram till Påsk - det som normalt kallas lågsäsong.
Med sajten http://www.olandaretrunt.se synliggör vi företag och verksamheter som finns här året runt. Allt från Restauranger och konferensanläggningar till Nöjesanläggningar, frisörer, butiker och sevärdheter.

Det finns ett fantastiskt utbud på Öland, problemet har varit att många är nöjda med några få veckor på sommaren. Att ta en promenad på alvaret vintertid har sin tjusning, problemet är att människor då har svårt att hitta mat och logi. Att då söka information om Öland ger oftast endast ett gediget sommarutbud. På vår nya sajt finns endast verksamheter som har öppet året runt. Man ska kunna planera en härlig höst-, vinter-, vår-semester genom att på sajten finna ett ställe att bo på, restauranger som har öppet, vilka butiker och sevärdheter man kan planera in under sitt besök här.

http://www.olandaretrunt.se är också ett bra verktyg för bofasta som enkelt kan hitta ett utbud åt tillresta gäster eller för sin egen planering.

Upptäck Öland Året Runt - Du med. Och gör det på http://www.olandaretrunt.se

Team WellNEss Friskvård arbetar med friskvård och marknadsföring från Kontor och salong i Borgholm.
Vi arbetar med SprayTan, Självförsvarskurser, Kosttillskott och hudvårdsprodukter. Nya satsningen med marknadsföring av Öland har precis startat och annonsförsäljningen pågår just nu.