Blend of Consulting AB

Nu lanseras LexNova – ledande inom juridisk omvärldsbevakning

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2007 09:56 CET

Blend of Consultings omvärldsbevakningstjänst har utvecklats och förbättrats och byter nu namn till LexNova. LexNova är en juridisk informationstjänst som består av nyhetsbevakning av rättsfall, lagstiftning och litteratur samt ett gediget rättsfallsarkiv. LexNova kännetecknas precis som Blend of Consultings tidigare omvärldsbevakning av precision och personlig service.

- LexNova är en helt ny produkt baserad på den tidigare omvärldsbevakningens beprövade idéer och metoder. Vi har helt enkelt tagit det bästa av våra erfarenheter och våra kunders önskemål och byggt en helhetslösning när det gäller informationsförsörjning för dem som arbetar med juridiska frågor berättar Katja Bähr nyhetschef på Blend of Consulting.

Informationsflödet för jurister och andra som arbetar med juridiska frågor ökar ständigt och det är numera en nödvändighet att ha en pålitlig informationstjänst vid sin sida.

- LexNova har en omfattande nyhetsbevakning som anpassas till kundens behov. Vi sätter kunden främst och prioriterar att vara tillgängliga för frågor och hjälp med informationssökning säger Katja Bähr

För mer information om LexNova kontakta nyhetschef Katja Bähr 08-579 366 00

För mer information om Blend of Consulting kontakta vice VD Staffan Engström 08-579 366 00