Campadre

Nu lanseras Pulseras Sara i Skandinavien!

Pressmeddelande   •   Nov 11, 2010 10:38 CET

Pulseras Sara, handtillverkade lyckoarmband från Sydamerika lanseras nu i Skandinavien. Armbanden har blivit mycket populära bland celebriteter både i USA och världen över. Shakira, Ronaldo och David Bisbal är några av dem som ofta setts bära de trendiga banden, både kring hals och armled.

Varje armband och halsband är unika i sig och för var färg man bär ska man göra en inre önskan. Banden är handknutna av nylonet Terlenka vilket gör dem extremt slitstarka. Varje armband handtillverkas efter beställning.

För första gången finns nu Pulseras Sara att köpa i Sverige. Du hittar dem i en lanserings-kampanj på shoppingklubben Campadre.com till exklusiva medlemspriser, upp till 50 procent under vad ordinarie pris kommer att landa på i Sverige.

Skynda dig för att ta del av öppningserbjudandet. Kampanjen på Campadre är öppen till söndag 14 november, 23:59. Armbanden och halsbanden kommer även att säljas på NK.

Du hittar shoppingklubben på www.campadre.com eller gå direkt till kampanjen.

Pressbilder finns i Campadres pressrum på MyNewsdesk.

För mer information och pressinloggning, vänligen kontakta:
Emilie Thorsén, pressansvarig Campadre, tel: 0709-51 57 56, e-mail: emilie@campadre.com

Överallt i Europa har det under de senaste åren spridit sig shoppingklubbar online, med hemliga erbjudanden bara öppna för medlemmar. Campadre är Nordens första ”Private Shopping Club”. Hittills har redan över 500 olika varumärken gått i kampanj på Campadre, med lyxiga och eftertraktade produkter för upp till 70% under butikspris. Varje dag startar nya kampanjer. Det är gratis att vara medlem, men antal medlemskap är begränsat. Namnet Campadre är en sammanslagning av spanskans ”compadre” (vän) och engelskans ”campaign” – vän av kampanjer.