Mikz (Danir Marketing)

Nu ligger Dessies intervju med Paula Bieler från Sverigedemokraterna live i Mikz

Pressmeddelande   •   Sep 03, 2014 12:33 CEST

Missa inte chansen att lyssna på vad de olika partierna har att säga innan valet. Desirée Nilsson håller själv i intervjuerna med syftet att informera förstagångsväljarna om de frågor de själva valt ut och vill veta mer om. Alla avsnitt visas i ”My secrets”, Desirée Nilssons egen kanal i Mikz.

– I år får jag rösta för första gången. Jag tycker det är jätteviktigt att alla använder sin röst. Det finns väldigt mycket som jag inte förstår mig på och mycket jag vill lära mig mer om. Jag är övertygad om att detsamma gäller många som följer min blogg. Det ska bli skoj att få träffa representanter från alla partier och höra vad de vill göra för förändringar. Jag vill att de som läser min blogg och min kanal i Mikz ska vara delaktiga i detta, så jag låter dem vara med och välja vilka frågor som är viktiga i valet. Sedan presenterar jag frågorna till de olika partierna, säger Desirée Nilsson"

Se hela intervjun med Paula Bieler HÄR

Om Mikz

Mikz är tjänsten för nästa generation mobil marknadsföring. Med Mikz väljer konsumenten själv vilka varumärken, företag och organisationer de vill ha uppdateringar och erbjudanden ifrån. För marknadsförare erbjuder Mikz en effektiv helhetslösning för att nå ut till konsumenterna och skapa engagemang direkt i deras mobiler. Ladda ner Mikz från App Store eller Google Play eller läs mer på www.mikz.com

Om Danir Marketing

Mikz utvecklas och marknadsförs av Danir Marketing AB, ett helägt bolag inom Danir-gruppen. Danir AB startades 1993 av IT-entreprenören Dan Olofsson och äger, förvaltar och deltar aktivt i utvecklingen av noterade och onoterade bolag, främst inom utvecklingsintensiva branscher. Danir Marketings medarbetare har en unik, samlad kompetens inom marknadsföring, digital kommunikation och mobilitet – många av dem har upp till 20 års erfarenhet från respektive område. Tillsammans med ett tjugotal av branschens bästa utvecklare förverkligar och sprider vi nu Mikz.