Ett o Co AB/Bröllopsmässan Stockholm

Pressmeddelande   •   Jan 17, 2018 15:56 CET

Var: Grand Hôtel Stockholm
S. Blasieholmshamnen 8, Stockholm

Vad: Sveriges Vackraste Bröllopsmässa. En publik mässa som numera också är ett känt varumärke.
110 exklusiva utställare. Medverkar gör också musicalartister, frisyrmästare, kostymhistoriker...

När: 27-28 januari 2018

Mässans öppettider: Lördag kl 10-18, söndag kl 11-16

För 18:e året sker 27-28 januari Sveriges mest unika helhetsmässa för både bröllop och fest. Grand Hôtel Stockholm. Att inspirera är vår passion vilket gör att vi är den enda helhetsmässan för bröllop och fest i Sverige som sker helgen 27-28 januari - För 18:e året i rad sker traditionsenligt Bröllopsmässan på exklusiva Grand Hôtel i Stockholm. Bröllopsmässan - den ledande i Sverige, där långt mer än 100.000 par börjat sin bröllopsplanering

Varje år samlar mässan i Stockholm och Grand Hôtel över 100 utställare - alla med det allra bästa och det mesta som hör bröllop och fest till. Bröllopsmässan är också den enda mässan som erbjuder blivande brudar att välja bland ett 70-tal märkeskreationer i mässans egna provrum från 10-12 märkesdesigner ute i Europa. Enastående tillfälle att få prova sin drömkreation i mässan! Något vi är helt ensamma om i Sverige!

Ann-Christin J:son-Widinghoff startade första mässan 2001, då hade deet tidigare funnits annan mässa, men blev nedlagd. Tills i år har hon skapat 52 bröllopsmässor i Sverige, Göteborg, Malmö, Uppsala, Örebro, Jönköping, Eskilstuna, Sundsvall men flest är det i Stockholm som nu sker för 18:e året. Hon är ensamföretagare som skapat dessa mässor med den bredd och det engagemang som går utanpå det mesta. Amazing!