St. Hippolyt Sverige AB

Nu öppnar portarna för Falsterbo Horse Show

Pressmeddelande   •   Jul 06, 2013 09:00 CEST

Nu öppnar portarna för Falsterbo Horse Show, hela Sveriges hästfest. St. Hippolyt finns naturligtvis på plats på Derbyvägen. Kom och prata hästar och hästfoder med oss och ta chansen och vinn hästfoder av ett värde av ca 1200 kr!

St. Hippolyt är ett hästfoder som hästen älskar och samtidigt får mer livsglädje och arbetsglädje av.

Foderrådgivning Fodret, som är baserat på krydd- och läkeörter, vänder sig till alla kategorier av hästar – från sällskapsponnyn till tävlingshästar på elitnivå. Korrekt användning av de olika fodersorterna, rådgivning om och sammansättning av en optimal fodring till varje häst är en central del av den service, St. Hippolyt erbjuder sina kunder. St Hippolyt Danmark A/S och St. Hippolyt Sverige A...B erbjuder kostnadsfri foderrådgivning, där företagets foderkonsulenter – veterinärer och agronomer – ger vägledning och kunnig hjälp vid konkreta problem. Om du har frågor om din häst eller är tveksam på vilket foder du ska använda, är du mycket välkommen att kontakta oss. Otaliga problem kan förebyggas eller avhjälpas, om fodringen tillrättaläggs efter hästens behov. Här kan vår veterinärtjänst vara en värdefull hjälp. Vi samarbetar med både danska och utländska forskningsinstitut, och vår rådgivning är därför alltid baserad på den senaste forskningen om hästfoder.