moreSale International AB

Nu premiäröppnar vi julkalendern på Rimstugan

Pressmeddelande   •   Dec 01, 2010 00:44 CET

Nu var det äntligen premiär för årets rimstuga.

Rimstugan.se lanserades för åtta år och har sedan dess hjälpt till med att sammanföra de som vill ha hjälp med julrim med de som är duktiga på att rimma. Siten har blivit mycket framgångsrik och besöks av ca 200.000 svenskar runt jul.

Nytt för i år är är samarbetet mellan Rimstugan och Reklamfritt

Idag premiäröppnas dessutom Reklamfritts julkalender.

Under första luckan hittar vi en av Madelaine Stjernströms, marknadsansvarig på reklamfritt.se, favoriter. Guldkannan Towa– vattenkannan som även fungerar som potta.

Kiss är ju något som alla har tillgång till och utspätt med vatten så är det suveränt gödsel. Tänk att de flesta av oss spolar bort denna resurs med toalettvattnet, säger hon.

Idéen till denna produkt fick Åsa Lövberg när hon påtade i sin trädgård och funderade på det bästa och billigaste sättet för ännu bättre växtlighet. Åsa sökte kärl, pottor, hinkar och byttor av olika slag för att samla, blanda och sprida guldvattnet. Eftersom de alla var opraktiska, ohygieniska och obekväma beslöt hon sig för att hitta på något eget. Åsa provade sig fram och gjorde olika prototyper . Hållbar plast som är lätt att återanvända visade sig vara det optimala material valet. ”Och svensk tillverkning”, betonar Åsa.

Guldkannan Towa är tillverkad i återanvändbar och hållbar plast, Polypropylen (PP), helt utan ämnen som betraktas som farliga för hälsa och miljö. Läs mer på GULDKANNAN

Rimma på guldkannan Towa på rimstugan och Du kan vinna den!

För ytterligare information kontakta:

Madelaine Stjernström, marknadsansvarig på reklamfritt.se

mail: madelaine@reklamfritt.se, telefon: 070-419 87 89