Isolda - Brands For Success

Nu sätter vi färg på vintern!

Pressmeddelande   •   Nov 21, 2011 09:00 CET

Färgsätt tillvaron med världens mest sålda Highend- hörlur som nu släppts i en
färgglad Limited Edition kollektion - Studio Colorways.

Beats by Dr. Dre storsäljarhörlur Studio som sedan tidigare finns i svart, vit och röd har nu släppts i en uppiggande Limited Edition kollektion i färgerna rosa, orange, lila och blå. Upplev känslan i musiken på ett magiskt sätt samtidigt som du kompletterar din outfit med en kaxig accessoar.

Med Beats by Dr. Dre Studio upplever du musiken precis såsom artister och producenter vill att du ska uppleva den och som de själva gör när de arbetar i studion. Studio är precisionstillverkad för att leverera det bästa ljudet av dagens krävande digitalmusik. Med avancerad högtalardesign och kraftfull ljudförstärkning levererar Beats by dr. Dre Studio kraft, klarhet och djupljudande bas. Den inbyggda förstärkaren med aktiv brusreducering ger dig möjlighet att njuta av musiken fullt ut i en störningsfri miljö. Med andra ord slutar du höra musiken och börjar uppleva den.

Testvinnare många gånger om, främst för sitt enastående ljud men också för den genomtänkta designen, har gjort Beats by Dr. Dre Studio till en av de allra mest populära premiumlurarna för kräsna musikälskare.

Rekommenderat pris på Studio Colorways Limited Edition är ca 3000kr.

Brands for Success är precis det vi jobbar med! Framgångsrika och eftertraktade varumärken inom retailsegmentet.

Våra varumärken står för originalitet, nytänkande, stark design och funktionalitet. Vi jobbar ständigt med att utveckla vårt sortiment med både nya produkter men också med nya varumärken, vår strävan är att alltid presentera nya, starka och intressanta varumärken.

B4S - Brands For Success AB