Rebuz Kidz

Nu upphör Rebuz Kidz med barnkläder från Next Level

Pressmeddelande   •   Nov 09, 2011 21:39 CET

Rebuz Kidz erbjuder vi barnkläder till killar i åldrarna 0-16 år. Under våren 2012 kommer sortimentet bli mer och mer inriktat mot de mindre barnen och därför kommer butiken att upphöra med det danska klädmärket Next Level. Barnkläderna designas av paret Ginnie Nörskov och Claus Rasmussen (som även står bakom Me Too). Det är framförallt ett jeansmärke som riktar sig till modemedvetna barn och tonåringar i åldrarna 8-14 år.

"-Vi vill att sortimentet på Rebuz Kidz ständigt ska utvecklas och att vi på så sätt ska kunna erbjuda våra kunder ett varierat utbud" berättar Camilla Renz på Rebuz Kidz "Vissa klädmärken kommer nog alltid finnas kvar, andra tar vi in efter hur trender och marknaden ändras."

Kampanjen kommer att ske via Rebuz Kidz sida på Facebook och finnas till försäljning på e-butiken tills dess att lagret är slut.

Om Rebuz Kidz

Rebuz Kidz säljer barnkläder, leksaker och inredningar till barnrum på nätet. Vi vänder oss främst till killar i åldrarna 0-16 år samt till lite tuffare tjejer. Vårt engagemang för barn visar sig genom ett kreativt sortiment av flexibla och funktionella produkter med en genomtänkt design. Och också genom att vi arbetar för att barn i andra delar av världen ska få möjlighet att vara barn med ett rättvist och roligt liv. Det tycker vi är att vara barnslig på riktigt.

Följ gärna Rebuz Kidz på Newsdesk : http://www.mynewsdesk.com/se/media/follow/10722