Heda Skandinavien

Nu utökar vi vår kompetens med sju års erfarenhet med en driven projekt- säljare för områdesskydd!

Pressmeddelande   •   Apr 11, 2013 11:56 CEST

För att bli än starkare på Stockholmsmarknaden har vi förstärkt vår organisation genom att anställa Peter Andersson. Den 15 mars hälsade vi Peter varmt välkommen till tjänsten som projektsäljare hos Heda Skandinavien AB.Peter kommer närmast från PPG Perimeter Protection Group(f d Gunnebo) där han har haft liknande arbetsuppgifter undersju år. Han kommer främst att förstärka Heda Skandinaviens marknadsnärvaro i Stockholm/Mälardalen. ”Det känns härligt att börja arbeta i en mindre, mycket kompetent organisation som har ett marknadsförings- och utförandetänk som är unikt för branschen. Jag ser verkligen fram emot att representera Heda Skandinavien för såväl gamla som nya kunder.”

Att umgås med familj och vänner står i främsta rummet. Men han brinner också för hockey och är hockeytränare för I18 i Gnesta, som är hans hemort. En liten 10-månaders labrador pockar också mycket på uppmärksamheten som innebär långa, härliga promenader i naturen.

Fakta Heda Skandinavien AB

Verksamhet: Entreprenör inom områdesskydd  och områdeslarm i säkerhetsbranschen över hela Sverige. Servicearbeten och maskinarbeten inom järnväg.
Grundades: 1991
Antal anställda: 45