ProVoice

Ny Affärsområdeschef för ProVoice

Pressmeddelande   •   Feb 11, 2013 11:05 CET

Eva Ärlebo tillträder från mars i år rollen som Affärsområdeschef för ProVoice tillika platschef för ProVoice i Göteborg och tar en plats i koncernledningen.

Eva kommer senast från en befattning som Distriktschef för Poolia Väst och har även suttit i ledningsgruppen för Poolia Sverige. Eva har en mångårig erfarenhet från seniora positioner inom näringslivet bl a som Regions- och Försäljningschef inom Pfizerkoncernen. Hon har också framgångsrikt bedrivit egen verksamhet inom Ledarskaps- och Organisationsutveckling.

”Evas bakgrund inom försäljning och ledarskap kommer väl till pass för att utveckla vår TM/CC-verksamhet såväl i dess nuvarande form som för den utveckling som denna verksamhet står inför. Vi behöver ledare som har erfarenhet av förändringsarbete och som står trygga i den tillväxtresa vi ser framför oss.”, säger VD Björn Wide.

För mer information, kontakta Björn Wide på telefon 0730 630 160 eller bjorn.wide@provoice.se

ProVoice-koncernen, med säte i Stockholm, är en nordisk aktör verksam inom outsourcingtjänster. Verksamheten bedrivs för närvarande i Sverige, Finland och Norge och omfattas av affärsområdena ProVoice och EuroCredit. ProVoice är idag ett av Sveriges top-10 bolag inom telemarketing samt kundtjänst-lösningar och en av de mest lönsamma aktörerna i branschen. EuroCredit är verksam inom CMS (Credit Management Services) och erbjuder allt från kreditupplysningar och fakturaköp till faktura- och inkasso-relaterade tjänster.