Newsfactory AB

Ny anställning på NewsFactory

Pressmeddelande   •   Sep 08, 2008 10:50 CEST

Med anledning av nya uppdrag med bl a annonsförsäljning på fler av Expressens produkter så utökar vi teamet som arbetar med uppdragsförsäljning med ytterligare en person.

Newsfactory anställer Mikaela Hedlund som säljare på uppdragsförsäljningen. Mikaela började på Newsfactory den 5 september.

Om NewsFactory AB:

NewsFactory är ett mediabolag som sedan starten år 2000 arbetat med att skapa framgångsrika och kostnadseffektiva kommunikationsplattformar för företag, organisationer och offentliga institutioner. NewsFactory är idag ett av de ledande företagen inom produktion och finansiering av temabilagor och tematidningar.

NewsFactorys bedriver även annonsförsäljning med 17 olika tidningstitlar i portföljen. NewsFactory är även verksamma och levererar tjänster inom TV-mediet samt Internet, bl a sökmotormarknadsföring. Bland våra partners återfinns förutom Expressen även TV4, Stockholmsmässan, Motormännen, Sveriges Turistförening, Sveriges Ingenjörer m.fl.
Kontakt: Mikael Kollberg Vice VD tfn: 08-587 86 530 mikael.kollberg@newsfactory.se