Blue Publishing

Ny bok – Coacha till köp

Pressmeddelande   •  Jan 30, 2013 11:55 CET

Sluta kränga börja sälja
Coacha till köp - med intervjumetoden är en handbok i hur man genom att anamma den coachande säljtekniken når större försäljningsframgångar. Boken lär dig hur du steg för steg kan arbeta för att göra kunderna delaktiga och genom det nå snabbare avslut, ökad försäljning - och nöjdare kunder. Dessutom innehåller metoden en viktig del som till en början kan uppfattas som motsägelsefull: Gör det lätt för kunden att säga nej.

Vare sig du är en etablerad B2B-säljare eller konsult/företagare som egentligen inte gillar att sälja kommer du snart att se på försäljning med nya ögon.
Denna bok visar nämligen varför du – som coachande säljare – aldrig behöver oroa dig för avslutet, övertala kunderna eller känna dig som en krängare
Med sina utbildningar i den coachande försäljningstekniken har Göran Vernersson framgångsrikt coachat säljavdelningar i ett tiotal år och fått dem att dubblera - och i vissa fall till och med tredubbla - sin försäljning. Nu kan du också lära dig hur man gör. Genom att applicera metoden på din egen försäljning kommer du att inse hur kul försäljning kan vara.

Att coacha till köp är helt enkelt en idealisk metod för alla som vill slippa känna sig som ”krängare”. Och ändå sälja mer.

Göran Vernersson
Författare till boken "Sluta kränga – coacha kunden i en egotrippad värld", som bland annat bygger på mätningen av säljsamtal är också och grundare  av  företaget Säljcoachen AB med 8 säljcoacher i Stockholm, Göteborg och Malmö

Blue Publishing är ett bokförlag, med inriktning på facklitteratur. Vi ger ut reportage, debatt, biografier, dramadokumentära böcker och affärslitteratur.
Vi berättar historier som angår, berör och engagerar. Vi avslöjar, slår hål på myter och skapar debatt.
Verkligheten överträffar dikten!