A&O Image

Ny bok "Det första intrycket - får du ihop pusselbitarna?"

Pressmeddelande   •   Aug 17, 2011 10:18 CEST

En rolig och nyttig bok om vikten av att göra ett bra första intryck och hjälp med hur du lyckas med det. Stor vikt läggs på image, kroppsspråk och vad som sker i våra egna och våra kunders huvuden vid möten med nya människor och nya platser. Du förbättrar ditt kundbemötande och får nu goda möjligheter till bra kundrelationer och mycket bra sälj. Över hundra tips, trix och övningar, som snabbt ger dig önskat resultat och som du kan göra själv eller tillsammans med kollegor på företaget. Denna bok är för alla som har mycket kundkontakt och som gärna vill utveckla sig för att uppnå ännu bättre resultat. Välkommen in på www.aoimage.se och shoppa den – ge dig själv en bra start på hösten! Boken är skriven av Kicki Eldh som har sin bakgrund inom bl a handel och databranschen. Kicki Eldh är utbildad inom säljandets ädla konst, är också imagekonsult och certifierad mental tränare. Kunder som anlitat Kicki Eldh och A&O Image är bl a Handelsbanken, Svensk Handel, Liseberg Gäst, Specsavers Optik, Hagabadet, Börjessons /Strömma.

A&O Image är utbildningsföretaget för dig som gillar och tycker att kommunikation är viktigt. Utbildningarna har fokus på kroppsspråk, det första intrycket, sälj och att ha rätt mentalt tänk. Att få människor att inse och använda sin potential är min mission. Att ge energi, skapa kreativitet samt att göra alla proaktiva. www.aoimage.se