Vulkanmedia

Ny bok om att leva sitt liv fullt ut

Pressmeddelande   •   Aug 17, 2015 11:14 CEST

Hur får du mer tid över till dig själv? Hur hittar du en bättre balans och meningsfullhet och får en större träffsäkerhet i livet?

I boken ”Livsformen - Så får du ut mer av livet” ger Maria Mattsson en formel för hur du kan leva ditt liv fullt ut. Och kanske våga ta steget till det som du drömmer om innerst inne.

Maria Mattsson har skrivit en bok för att få människor att förstå vikten av livets flöde. Hon delar med sig av sina insikter på ett enkelt och avskalat sätt. Hon förenklar och ger av sig själv för att du ska kunna få en genväg till att hitta ditt livs form.

”När du är i ditt flöde och lever fullt ut. Känner du en större mening med livet. En känsla av lätthet. Även om du arbetar hårt. Och känner lycka till livet självt. Varje dag”

Maria Mattson arbetar idag som inspiratör. Hon kommer från en entreprenörsfamilj och har läst till civilekonom. Maria har en gedigen erfarenhet från affärslivet, och har arbetat i ledande befattningar i över 20 år. Detta är hennes första bok.

För åtta år sedan blev Maria utbränd. Hon hade då hunnit bli VD för ett dotterbolag i en stor internationell koncern samtidigt som hon tog ansvar för familj och barn. Allt startade med en vilja att läka sig själv och bli 100 procent frisk.

Idag driver Maria eget företag där hennes föredrag och workshops inspirerar människor att lyckas med livet, hälsan och välmåendet.

Releasemingel onsdag den 19 augusti kl. 17.00 på SO Galleri i Kungsträdgården. OSA senast den 14 augusti till info@mminspiration.se
Utgivningsdatum: 20 augusti
Läs ett utdrag ut boken :(går detta att ordna genom Vulkan)? Beställningar av recensionsexemplar skickas till info@mminspiration.se Boken kan förbeställas: på Adlibris och på Bokus För Mer information och författarkontakt, kontakta marknads- och PR-ansvarig Jimmy Sjökvist på Vulkan. jimmy.sjokvist@vulkan.se , tel 073-6894122 eller gå in på www.mminspiration.se
Högupplösta bilder på omslag och författare

Alla bär på en berättelse - ha du gett ut din?