Lacinai Communication & Performance Development AB

Ny bok om Framgångsrika kundsamtal, av Antoni Lacinai

Pressmeddelande   •   Feb 08, 2011 13:37 CET

Framgångsrika kundsamtal - ny bok från Antoni Lacinai

Hur kommer det sig att vissa människor är så bra på att prata med andra? Vad innehåller ett framgångsrikt kundsamtal? Läs om det i boken Framgångsrika kundsamtal.

Det här är Antoni Lacinais tredje bok om hur du presterar bättre i möten med andra, utkommen 2011 av förlaget Meetings International.

Som vanligt är boken fylld med praktiska tips, exempel och erfarenheter som gör den lika användbar som lättläst. Vare sig läsaren är säljare, chef, produktledare, företagare eller har samtal med kunder, har de nytta av boken. Med en enkel kom-ihåg-process, många praktiska tips och erfarenheter från flera kloka personer som författaren har pratat med, kan de som har kundmöten, står på mässgolvet eller liknande, få ut just det de behöver.

För mer info, se http://www.meetingsinternational.se/shop_sv.php eller http://www.lacinai.se/vad-jag-erbjuder/bocker/

Lacinai AB utvecklar sina kunders förmåga att kommunicera, prestera och leda, och får därmed kunderna att prestera på topp i möten med andra.