Cayman Media AB

Ny bok: "Så blir du rik på domäner"

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2012 15:30 CEST

Sveriges första bok om domäner släpps nu av den framgångsrika domänhandlaren Albin Stööp. Den nya boken, som från och med vecka 45 kommer gå att köpa på b.la. CDON, Adlibris, Bokus och Amazon, ger läsaren värdefulla tips om hur man gör goda affärer med domäner. "Domänmarknaden är fortfarande omogen, vilket skapar en fördel för den som är aktiv då man kan finna arbitrage och på så sätt tjäna pengar på korta innehav." - säger Albin Stööp.

"Vem som helst kan lära sig och vem som helst kan bli rik på domäner". Oavsett vad man har för tidigare kunskaper inom IT så har man enligt Albin förutsättningarna att kunna förstå domänhandel och kunna ta en del av kakan både på den svenska - men också internationella domänmarknaden.

Albin Stööp äger idag runt 3500 domäner och är en av Sveriges främsta domänexperter. Albin har en historia som VD för en webbyrå och konsult inom SEO, men jobbar idag som produktchef på Let's deal.

Boken är Albin Stööps första publicerade och finns från och med vecka 45 att på Amazon, CDON, iTunes och Adlibris att köpa som hårdpärm, mjukpärm, ljudbok och PDF.

Boken är Albin Stööps första i en serie av böcker inom Internetmarknadsföring. Nästa bok beräknas släppas i november.