Soderpalm Publishing

Ny bok: Släpp loss kraften i din inre hjälte!

Pressmeddelande   •   Feb 07, 2012 14:29 CET

Massor med humor och värme. Men också konkreta och tuffa råd om hur man gör för att komma loss om man fastnat i livet. Det får den som läser Eva Hyllstams nya bok "Det bor en hjälte i dig".

Eva Hyllstam startade sitt första företag som 21-åring. När hon var 25 startade hon World Trade Centers kontorshotell i Göteborg. Att ha anställda inspirerade henne att ta reda på mer om hur vi människor fungerar och vad som motiverar oss.

- Jag har läst massor av böcker och gått mängder av kurser. I den här boken samlar jag många års erfarenheter av arbete med människor. "Det bor en hjälte i dig" är dessutom något som jag själv saknat - en bok om motivation och förändringsarbete med utgångspunkt i Sverige. Mycket som finns på marknaden är amerikanskt, säger Eva Hyllstam.

I tolv år har Eva Hyllstam framgångsrikt hjälpt tusentals människor att besegra sina rädslor och bli lyckligare, nöjdare och mer framgångsrika. I ”Det bor en hjälte i dig” lär hon ut sin heltäckande sexstegsmetod som hjälper dig att identifiera ditt nuläge, besegra hinder och uppnå det du verkligen önskar. Boken innehåller praktiska tips som är lätta att följa.

I boken har hon samlat de senaste forskningsrönen och sina erfarenheter från en karriär som ledarskapscoach, entreprenör och företagare.

”Det bor en hjälte i dig” ges ut av förlaget Soderpalm Publishing.

– Eva tar ett nytt och intressant grepp på konceptet framgång. Detta är den bästa bok som skrivits på mycket länge i den här genren, säger Max Söderpalm, förlagschef.

Avslöja de vanligaste undanflykterna

Med bokens hjälp kan du:

• förstå hur ditt nuläge ser ut och vilka magiska frågor som tar dig vidare.

• ta reda på vad som hindrar dig och hitta den smartaste vägen till målet.

• avslöja de två vanligaste undanflykterna – och krossa dem effektivt.

Soderpalm Publishing hjälper dig att öka din försäljning och vinst. Vi ägnar oss åt stjärnbildning - vi utbildar dig som vill bli en stjärna.

Vi ger ut böcker och ljudböcker som du har nytta av. Vi anordnar inspirationsföreläsningar, till exempel Den rätta gnistan och Tvärtom. Och vi har vår egen stjärnbildningsakademi Soderpalm Sales Academy, där vi tränar säljare i vårt unika koncept.