MPC AB

Ny Champagne partner till MPC Stjärnjakten

Pressmeddelande   •   Aug 07, 2012 15:53 CEST

Champagne Cattier kliver in som samarbetespartner till exklusiva skattjakten MPC Stjärnjakten. Samarbetet innebär att Cattier deltar med produktplacering och även deltar med eget team

För fjärde året i rad arrangeras MPC Stjärnjakten, en spännande skattjakt i skärgården som anordnas av evenemangsbolaget MPC AB. Under tävlingen förenas nytta med nöje där företag deltar med team som jagar skatter i Stockholm skärgården.

Champagne Cattier
Cattier har anor från 1763 och är en av de äldsta husen i Champagne distriktet. Cattier ligger i den underbart vackra Premier Cru-byn Chigny-les-Roses i det nordliga Montagne de Reims. Huset drivs idag av Jean-Jacques Cattier och deras egendom omfattar 20 hektar, som huvudsakligen klassificeras som Premier Cru vingårdar.

Samarbetspartner
Det är nu klart att Champagne Cattier kliver in som en av huvudpartners i MPC Stjärnjakten där de gör sällskap med partners som Range Rover, Breitling, Sunseeker, Stjärnafyrkant, Nespresso m.fl. Cattier kommer även vara en av partners till evenemangets egna klädkollektion.

- Cattier med sina produkter är en optimal partner till oss som kliver in och satsa på ett fint sätt genom att delta såväl med produkter och även deltar med eget team i tävlingen. Vi ser fram emot samarbetet och det är ett långt samarbete vi har att se fram emot, säger Marcus Palmqvist CEO Partner MPC AB.

Satsningen kring MPC Stjärnjakten har vuxit årligen där årets upplaga blir största någonsin med fler team, skatter och än starkare inramning. Evenemanget genomförs 18 augusti med start på Kungliga Djurgården och Biskopsuddens Marina.

Förutom MPC Stjärnjakt arbetar MPC AB även med evenemangstjänster åt företag där man arrangerar deras kick-off:s, konferenser och kundmöten. MPC:s insatser kännetecknas av hög klass och utförs med ett stort personligt engagemang samt hög servicenivå.

För vidare information om MPC Stjärnjakt, kontakta Marcus Palmqvist via mail marcus.palmqvist@mpcab.se eller telefon 08 – 452 22 32 eller besök www.mpcstjarnjakten.se

För vidare information om Cattier besök www.cattier.com