Norrviddenkoncernen - nu en del av Diös Fastigheter

Ny chef till Norrviddens Östersundskontor

Pressmeddelande   •   Jun 16, 2011 07:00 CEST

Patrik Jonasson tillträder tjänsten som ny marknadsområdeschef på Norrviddens Östersundskontor.

Patrik har de senaste 10 åren arbetat inom facilities management och har därigenom en gedigen kunskap inom fastighetsförvaltning av olika bestånd.

- Vi är mycket glada att Patrik börjar arbeta hos oss, berättar Peter Andersson VD på Norrvidden Fastigheter. Patrik tillför bolaget viktig kompetens inom FM frågor och har de senaste åren arbetat i Stockholm. Rötterna finns dock i Norrland och Patrik flyttar nu till Östersund. Då vi är ett norrländskt fastighetsbolag är det viktigt med lokal förankring och det är därför en stor styrka att Patrik redan är bekant med marknaden.

- Norrvidden arbetar för att vara en aktiv part i utvecklingen av de städer där vi äger fastigheter och har många intressanta projekt på gång, menar Patrik Jonasson. Det ska därför bli mycket intressant att få vara en del av detta och kunna bidra med idéer och kunskap som jag samlat på mig genom åren, avslutar Patrik.

För mer information, kontakta:

Peter Andersson, VD Norrvidden Fastigheter AB, tel. 060 -13 76 09
Patrik Jonasson, marknadsområdeschef  Norrvidden Östersund, tel: 063 - 55 52 66

Norrvidden är en norrländsk fastighetskoncern med huvudkontor i Sundsvall. För att ha en stark lokal närvaro har vi lokalkontor på våra huvudorter Sundsvall, Gävle, Östersund, Umeå och Luleå. Bolaget bildades 2002 och  äger fastigheter om totalt ca 840 000 m2.