You Us and Them AB

Ny delägare, You Us and Them satsar för framtiden

Pressmeddelande   •   Jun 26, 2013 10:00 CEST

Digitala kommunikationsbyrån i Karlshamn, You Us and Them AB har från juni månad 2013 en ny delägare, Lars Beckman. Företaget stärker samtidigt sin position som leverantör av strategier, koncept och mätbara kommunikationslösningar för digitala medier.

– Efter att ha följt bolaget i flera år, är det spännande att vara med och utveckla ett intressant företag. Det finns en stor utvecklingspotential för kommunikation i digitala medier och jag ser fram emot att öka mitt engagemang genom ägande och delaktighet i företagets affärer, säger Lars Beckman, som har en bakgrund inom finansbranschen med anställningar på flera internationella företag och de senaste åren som delägare i rådgivningsföretag. För You Us and Them kommer Lars i rollen som styrelseordförande, genom sin tidigare erfarenhet, bidra till nya utvecklingsmöjligheter samt att hitta nya marknader för företaget.

– Vi är glada och det är ett bra tillfälle att få in en ny ägare som kan hjälpa oss att realisera de offensiva tankar som finns för You Us and Them’s framtida utveckling och tillväxt. Vi behöver stärka kompetensen i bolaget och arbeta mer med företagsutveckling. Inom kort kommer vi att rekrytera fler personer för att möta den större efterfrågan vi ser just nu av våra tjänster. Marknaden för den här typen av kreativa lösningar i digitala kommunikationskanaler ökar snabbt och vi skall öka vår marknadsandel på en växande marknad, kommenterar bolagets VD Tobias Karlsson.

Tobias Karlsson, VD och delägare
0706 10 99 38

You Us and Them är en digital kommunikationsbyrå. Vi har hjärtat i det digitala och en nyfikenhet som driver oss och våra kunder framåt. Med kunskap om de senaste trenderna och fokus på kundernas mål skapar vi strategier, starka koncept och mätbara resultat.