Combined Excellence

Ny e-handel för Tibergs Möbler

Pressmeddelande   •   Aug 15, 2017 09:42 CEST

Tibergs Möbler är ett anrikt möbelföretag med Göteborg som bas som nu utvecklar sin satsning på nätet på SiteDirect-plattformen. De kände sig begränsade i sin tidigare e-handelslösning och sökte en plattform att växa i.

Med SiteDirect har Tibergs Möbler fått en komplett e-handelslösning med responsiv design som speglar deras varumärke. Fokus ligger på att göra produktvisningen tydlig, främst när det gäller produktkonfiguration samt hantering av variantprodukter och priser, och att hjälpa besökaren att hitta rätt.

För mer information kontakta:
Fredrik Jahr, projektledare SiteDirect
E-post: fredrik.jahr@sitedirect.se

We invest in companies that digitize brands, services and businesses.
Let’s grow together.

Combined Excellence AB är en koncern med fokus på förvärv av – samt skapandet av samarbetssynergier för – spjutspetsbolag med verksamhet inom digitalisering. Koncernen, med sina verksamhetsbolag Ninetech AB, Netgain AB, CloudPro AB, Sitedirect AB samt Two AB, omsätter ca 200 Mkr med en snabb tillväxttakt. Koncernen äger också intressen i bolag som Smartsourcing AB, Conneqted AB samt beebyte AB. Läs mer på http://www.combinedexcellence.com