TurnEround Consulting

Ny efterfrågad unik banktjänst lanserad

Pressmeddelande   •   Apr 04, 2013 15:29 CEST

Bank24 har under de senaste månaderna märkt en efterfrågan på en jämförelse mellan de svenska bankernas kostnader och avgifter för de vanligaste tjänsterna. Under morgonen har den första versionen lanserats där man får en överblick över de olika bankernas avgifter för bankkort, bankkortens övriga kostnader, internetbank, räntor på lönekonton/sparkonton samt företagsabonnemang. Jämförelsen kommer att utökas i kommande version med ännu fler tjänster som bankerna erbjuder.

Här man se jämförelsen: http://www.bank24.nu/bankernas-avgifter/

"Tjänsten är den första i sitt slag där avgifterna på de vanligaste tjänsterna jämförs säger Jonas Larsson ägare till bank24. Vår målsättning är att förse våra besökare med så mycket information så att valet blir enkelt när man skall byta bank eller skaffa sig en andra bank. Just bankernas räntor och avgifter är en tjänst som efterfrågats av våra besökare och det känns tillfredsställande att vi kommit så långt att första versionen nu är lanserad."

Bank24.nu jämför nu elva olika tjänster inom privatekonomi och sajten har ca 5 000 besökare i veckovis. Målsättningen är att bli den ledande aktören på nätet inom privatekonomi.

www.bank24.nu

Presskontakt:

VD Jonas Larsson

info@bank24.nu

TurnEround Consulting

Utvecklar och driver webbsajter där fokus ligger på att skapa mervärde hos besökaren.