Brady AB

Ny etikettskrivare - Snabb och slitstarkt kvalitetstryck med Bradys BBP11.

Pressmeddelande   •   Apr 03, 2009 09:41 CEST

BBP11 är inte bara en kompakt bordsskrivare, den kan också användas tillsammans med ett brett urval av utskriftsmaterial. Skrivarens robusta konstruktion gör den solid och hållbar, medan det hög- upplösta trycket (300 dpi) säkerställer hög och korrekt utskriftkvalitet med minimalt materialspill.

BBP11 är försedd med tre kommunikationsportar (USB, LPT, och seriell) och har även en Ethernet-port som standard, vilket gör det enkelt att integrera mot valfri applikation. Den okomplicerade designen möjliggör smidigt laddande av färgband och media. BBP11 är idealisk för utskrift av text, logotyper och streckkoder (1D och 2D). Förutom allmän- och produktidentifikation är denna skrivare också lämplig för kabelmärkning, namnbrickor och för praktiskt taget alla typer av laboratoriemärkning.

Med skrivaren medföljer utan kostnad ett etikettprogram, som gör det möjligt att starta utskriftsarbetet omedelbart

I dessa ekonomiskt utmanande tider är BBP11 en perfekt kostnadseffektiv lösning som alla företag har råd med.

För mer information : www.bradyeurope.com