FöretagarFörbundet

Pressmeddelande   •   Nov 13, 2006 14:19 CET

Välkommen till frukostmöte

Ny gallupstudie: Den svenska småföretagarens önskelista

Sverige är ett småföretagarland. Hela 97 procent av alla företag räknas som småföretag. Det här är en grupp som ofta hamnar i skuggan av storbolagen. Därför har FöretagarFörbundet låtit Gallup genomföra en landsomfattande studie kring hur den svenske småföretagaren ser ut och vilka faktorer som han eller hon tycker är viktigast för att kunna driva och utveckla sitt företag.

Välkommen på frukostmöte hos FöretagarFörbundet i Stockholm där vi presenterar studien samt diskuterar lösningarna på de små företagens problem. FöretagarFörbundet är Sveriges snabbast växande förbund för småföretag.

Har du inte möjlighet att komma kan vi skicka dig dokumentation efter mötet. Maila eller ring mig angående detta, tack.

Tid: Onsdagen den 22 november kl. 08.00 - 09.30, seminariet startar klockan 8.30.

Plats: ”United Spaces” Vasagatan 11, 1tr, Stockholm

OSA: 17 november

Varmt välkommen

Per Lidström Camilla Littorin