Tura Scandinavia AB

Ny hemsida för Tura Scandinavia AB

Pressmeddelande   •   Apr 22, 2013 10:00 CEST

Sedan några dagar tillbaka har Tura Scandinavia AB lanserat en ny modern hemsida. Med ett uppdaterat grafisk gränssnitt och relevant informationsflöde på produktnivå är den nya hemsidan snabb, smidig och enkel att använda.

En ny funktion är att du enkelt kan se vilka produkter som är nya i lager samt produkter som är på väg in i lager. Detta underlättar för kunden att på ett överskådligt sätt ta del av nyhetsinformation och därmed kunna planera sina inköp och snabbt ta del av nya intressanta och säljande produkter. Med över femtio varumärken på hemsidan underlättar vi för användaren genom möjligheten att navigera på produktnivå samt via varumärke. Tura Scandinavia AB lanserar årligen mer än 2000 nya produkter vilket ställer stora krav på att hemsidan är aktuell, snabb och enkelt att använda. Hemsidan publiceras på fem språk, svenska, danska, norska, finska och engelska. Informationsmässigt är hemsidan öppen för alla men för att komma in i webbshopen måste du vara återförsäljare av Tura Scandinavias sortiment.

Följ Tura Scandinavia AB på Facebook

Tura Scandinavia AB är ledande nordisk distributör av tillbehör inom ljud & bild, data, foto & video, gaming, hem & fritid, mobil och gps. Vår filosofi är brett sortiment, starka varumärken och snabba leveranser. Vi bedriver verksamhet i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Huvudkontoret ligger i Kungsbacka och logistikcentret i Nässjö. Vår vision är att vara den bästa och mest inspirerande partnern för våra återförsäljare. Gear By Carl Douglas är Tura Scandinavias eget varumärke. Gear By Carl Douglas skapar produkter som kan kombineras med en modern livsstil.