PZ-Net AB

NY HEMSIDA - PZ-Webb Julkampanj 40% rabatt

Pressmeddelande   •   Dec 13, 2011 17:12 CET

Fördelen med PZ-Webb jämfört med de färdiga och låsta system (CMS) som finns på marknaden är att PZ-Webb är lika smidigt men inte låst. Vi kan anpassa till den unika kundens behov. Man kan växa i kostymen utan att man sitter fast i systemets begränsningar. Stora koncerner med verksamhet i flera länder använder PZ-Webb Advance med extra moduler speciellt framtagna för deras behov.

Läs mer på vår hemsida!

Vi är ett företag inom IT-branschen med inriktning på system som körs på Internet. Vi finns i Öresundsregionen. Vi riktar oss till såväl små som stora kunder. Bland våra kunder finns det sådana som vi arbetar direkt med och andra, såsom reklambyråer och andra webbföretag, där vi är underleverantör.

Produktioner har utförts till lokala kunder i Öresundsregionen, internationella kunder och koncerner verksamma i flera länder. Det betyder att vi kan hantera internationella projekt där det krävs språkkunskaper för att kommunicera över gränserna.

Det kan hända att vi inte är det billigaste företaget i branschen, men vi är inte heller det dyraste och vi eftersträvar alltid hög kvalitet.