Poolia

Ny kontorschef Poolia Malmö

Pressmeddelande   •   Feb 28, 2013 10:38 CET

Suzana Mojanovska tillträder som ny kontorschef den 18 mars och är ett nygammalt ansikte på Poolia, som i början av 2000-talet arbetade som konsultchef och platschef. Efter det har Suzana haft en stark karriär i bemanningsbranschen, bland annat på Uniflex som tidigare var en del av Poolia. Senast kommer hon dock från teknik-konsult branschen.

Suzana ser en stor potential i Skåne trots att regionen drabbats hårt av den senaste tidens varsel och uppsägningar. Bland annat händer mycket positiva saker i regionen med etablering av forskningsanläggningarna ESS och MAX IV som kommer att skapa många arbetstillfällen inom bland annat teknik och bygg.

Poolia är ett börsnoterat rekrytering- och bemanningsföretag och finns representerat i Sverige, Danmark, Finland, England och Tyskland. Huvudkontoret och merparten av våra anställda finns i Sverige.
Vi erbjuder hög kompetens och lång erfarenhet inom rekrytering, personaluthyrning, chefsrekrytering, ledarskap- och organisationsutveckling, talangförsörjning och omställning.

Poolia Sverige AB
Box 207 (Kungsgatan 57 A) | SE 101 24 Stockholm | tel 0770-111 222 | www.poolia.se