N3P Sverige AB

NY MARKNADSCHEF TILL N3P SVERIGE AB

Pressmeddelande   •   Feb 28, 2007 10:25 CET

Petra Birkhofer är 35 år och marknadsekonom. Hon har tidigare arbetat som marknadsansvarig på AcadeMedia. Petra har mer än 15 års erfarenhet inom utbildningsbranschen både från den offentliga samt privatasektorn.
Petra börjar sin anställning under maj månad.

“ Anställningen av Petra innebär ännu ett steg för N3P:s satsning på nya affärsområdet N3P Konsult. Vi är väldigt nöjda med rekryteringen av Petra och med Petra:s erfarenhet, kontaktnät och marknadskunnande kommer vi att växa med lönsamhet ännu snabbare, säger Johannes Andersson Konsultchef för N3P”

“ N3P har redan nått stora framgångar med sina KY-utbildningar och den påbörjade företagssatsningen har redan nått framgångar som ännu inte var väntade. Det ska bli otroligt roligt att få bli en del i ett modernt, nytänkade och kvalitativt kunskapsföretag. Utbildningsbranschen behöver förnya sig och sitt utbud för att kunna växa och tillgodose de behov som marknaden efterfrågar. Entreprenörsskolan, N3P har förstått detta.
Vi har en spännande framtid att se framemot, säger
Petra Birkhofer tillträdande marknadschef för N3P “

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Petra Birkhofer, tillträdande Marknadschef N3P Sverige AB,
E-post: petra.birkhofer@n3p.se Hemsida: www.n3p.se

Johannes Andersson, Konsultchef N3P Sverige AB, Tlf: 0739- 73 00 02
E-post: Johannes.andersson@n3p.se Hemsida: www.n3p.se

N3P är entreprenörsskolan som vill skapa och utveckla spännande och lönsamma projekt, verksamheter och företag inom expansiva framtidsbranscher. Utbildningen hos N3P är tätt kopplad till verkligheten i affärslivet. Som deltagare möter man gästföreläsare från olika företag, genomföra projekt på uppdrag av företag, samt få dina affärsidéer krasst och hårt bedömna av erfarna entreprenörer, företagsledare och riskkapitalister.
N3P har även konsulttjänster och anpassade utbildningar för företag