Plana Gruppen

Ny medarbetade till Plana Juridiska

Pressmeddelande   •   Jun 22, 2015 14:57 CEST

Från 1 juli 2015 börjar jurist André Hanes på Plana Juridiska AB. André kommer från egen byrå med lång erfarenhet och gedigen kunskap inom obeståndsfrågor och inkassoverksamhet. Med sin kunskap kompletterar André Plana Juridiska AB spetskunskap inom tvist och obeståndsfrågor för små och medelstora företag.

Vi vänder motgång till framgång!

Plana Juridiska talar vi företagarnas språk och vi gör det med framgång. Vi är själva företagare i själ och hjärta, och har och har lång erfarenhet av att hjälpa företag och enskilda personer som hamnar i olika former av tvister och obeståndssituationer.

Utifrån en enkel, men effektiv nulägesanalys utformar vi en handlingsplan som ofta innehåller okonventionella aktiviteter. Dessa är vi sedan oftast med och driver eller stöttar för att trygga ett bra resultat.

Våra medarbetare och samarbetspartners är skickliga och välrenommerade ekonomer, jurister, advokater, företagsledare och entreprenörer. Alla med stort engagemang för företaget och personen som driver det. Och alltid med lösningsfokus för ögonen!