Moma Mobile

Ny partneransvarig på Moma Mobile

Pressmeddelande   •   Aug 06, 2012 13:46 CEST

Fadi Nano är ny kontoansvarig på Moma Mobile, han kommer från PhoneHouse och hans huvudkonto kommer att vara just PhoneHouse.Fadi har innan dess läst teknisk försäljning på YHIM och han har gjort sina praktikperioder hos Moma.  Fadis första arbetsdag är den 6 augusti och vi önskar vår "nygamla" säljare varmt välkommen.

OM MoMA – Masters of Mobile Arts

Med ett brett produktsortiment som börjar med CellMate Mobile Ability Platform  som löper genom nästan alla användningsområden; mobisite utvecklingsverktyg inklusive integrationer, positionering, medlemskort, biljetter, kuponger, CRM och bokning / M-handel och formulärhantering gör vi anspråk på att vara de ledande inom vårt område.

Våra kunder inom mobil marknadsföring är alltifrån kommuner, politiska partier, företag inom turism, resor mfl. Vi täcker både B2B & B2C-områdena.

Vårt huvudkontor ligger i Sverige som är vår nuvarande huvudmarknad, och bland våra kunder kan nämnas Stena Line, Ramirent, Fordonsgas, Diggilooturnén, Friskis och Svettis mfl, samt finns kunder spridda över hela Europa och mellanöstern och vi täcker idag 24 länder.