Upstream AB

Ny rapport: Så vinner du kriget mot hackers

Pressmeddelande   •   Jul 04, 2013 11:48 CEST

Kaseya varnar i en ny rapport för hackers förmåga att snabbt anpassa sig till mjukvara, och beskriver situationen som ett pågående krig där it-avdelningar ständigt måste ligga i framkant:

"Cyber-brottslingar hittar ständigt nya sårbarheter i appar, plattformar, system och webbläsare – och de ägnar sina liv åt att ta fram skadliga program för att komma åt dem."

Rapporten finns nu tillgänglig via Upstreams hemsida: http://go.upstream.se/kaseya-whitepaper

Kaseya är en unik lösning för it-drift med fokus på automatisering. Infrastrukturen och funktionsbredden gör det möjligt att automatisera it-processer, säkerställa kvalitet i leveranser och göra mer med mindre. Med öar av information och bygg strukturkapital som klarar både arbetsstationer, servrar och mobiltelefoner av olika operativsystem.

Upstream hjälper företag att bli mer effektiva och lönsamma. Erbjudandet består av mjukvarulösningar, affärskoncept, affärskonsultation och utbildningar som utmanar status quo. Företaget grundades 1998, är privatägt och har sitt säte i Stockholm.