Universal Music Sweden

Ny singel från Lady Gaga! Släpps fredag 11/2.

Pressmeddelande   •   Feb 10, 2011 11:50 CET

LADY GAGA SLÄPPER NYA SINGELN "BORN THIS WAY" VÄRLDEN ÖVER DEN 11/2

I måndags twittrade Lady Gaga om sin nya singel "Born This Way" från nya albumet. Imorgon, fredag, har låten premiär på radio världen över.Den kommer även att finnas tillgänglig på iTunes från kl 15:00 svensk tid. Världens, i dagsläget, största och mest inflytelserika artist twittrar med fördel på den här adressen:

www.twitter.com/ladygaga

Klockan 12:00 imorgon har "Born This Way" premiär på radio över hela världen och som sagt redan kl 15:00 kan du köpa den på iTunes.

Förväntningarna är minst sagt höga. Texten till låten har läckt och i det här avsnittet av The Ellen Degeneres Show försöker Ellen tillsammans med James Blunt och Justin Bieber tolka "Born this Way"
Hur orginalet kommer att låta vet vi först imorgon!