Mangani

Ny spelrelaterad sida lanseras av Mangani

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2011 12:44 CET

Nu lanseras ytterligare en ny sida av Mangani som tidigare främst fokuserat på e-handel. Den nya sidan heter Extravinst.se och erbjuder sina medlemmar ersättning när de spelar på Svenska Spel. Det rör sig om 2% på spelbeloppet och gäller alla spel förutom Poker och Egna rader. Både nya och befintliga medlemmar på Svenska Spel kan nyttja denna tjänst.

Genom att bli medlem hos extravinst.se får man en unik länk till Svenska Spel som gör det möjligt att spåra vem som spelat för vad, och på så vis kan korrekt ersättning utbetalas till medlemmarna.

Man får sin ersättning utbetald i form av premier, så som presentkort, spotify premium och trisslotter. Då man får sin ersättning i kronor på sidan, står priserna för premierna även i kronor och kostar precis vad de brukar kosta i vanliga fall.

Förutom denna tjänst, erbjuder Extravinst.se även de senaste resultat och nyheter från Svenska Spel för att öka intresset för sidan. Man hittar bland annat resultat från stryktipset och resultat från lotto på sidan. Experttips på veckans europatips finns även på sidan från Mats Forslund. Förhoppningsvis kommer även samarbete med diverse olika spelbloggar att startas och på så vis öka intresset för sidan ännu mer.

Mangani kommer att fortsätta lansera både e-butiker och andra sidor. Om allt går som det ska kommer ytterligare två icke e-handelsrelaterade sidor att lanseras innan årsskiftet. Mer om dessa två sidor kommer att publiceras senare.

http://www.extravinst.se - Genom oss får du 2% tillbaka av det du spelar för på Svenska Spel