Westcoast Digital AB

Ny tjänst hjälper dig hitta din nya husvagn eller husbil!

Pressmeddelande   •   Jun 04, 2013 14:28 CEST

Äntligen finns det en tjänst för att jämföra nya husbilar och husvagnar.

- Något liknande finns inte på internet idag inom dessa områden och vi är helt övertygade om att tjänsterna kommer att bli mycket flitigt använda av de som står i begrepp att köpa en ny husvagn eller husbil säger Patrik Larsson, VD på Westcoast Digital AB som ligger bakom sajten. Det finns många tillverkare på marknaden idag och än fler modeller så det har inte varit helt lätt att få en överblick över marknaden fram tills nu. Vi är stolta över produkterna vi tagit fram och gensvaret hittills från våra besökare har varit väldigt positivt.

På husbil.se respektive husvagn.se hittar man samtliga modellerna från de ledande tillverkarna och varje modells egenskaper är sökbara. Detta innebär att du enkelt kan filtrera fram de husbilarna eller husvagnarna som exakt passar de önskemål man har. Enkelt uttryckt så kan man alltså hitta sin drömvagn eller drömhusbil med bara några enkla inställningar. Tack vara en mängd filtreringsfunktioner som exempelvis pris, totalvikt, sovplatser, typ av sängar och mycket mer får man fram de husvagnarna och husbilarna som passar både budget och specifikation. Inte nog med det, när du fått fram en lista över passande objekt så kryssar du i de modellerna som är intressantast och får upp en jämförelse över deras specifikation.

Se själv hur det fungerar på Husvagn.se och Husbil.se.

För mer information kontakta:

Patrik Larsson, 0705-520313 eller pl@wd.se

Westcoast Digital AB skapar smarta internettjänster.