Tylö

Ny utställning på Fredells i Stockholm

Pressmeddelande   •   Okt 03, 2014 10:43 CEST

I höst visar Tylö upp flera nyheter på Fredells i Stockholm. I utställningen visar Tylö sitt senaste och nyskapande ångbadskoncept Panacea. Med exklusiva material och kraftfull design, parat med en uppsjö av individuella inställningsmöjligheter och tillval, går det att laborera med temperaturer, ljud- och ljusterapier och fuktighetsnivåer för verkligt personliga inställningar.

I utställningen visas även de nya bastuaggregaten Expression och basturummet Evolve Plus GC. Basturummets front plus en hörna i klarglas kombinerat med paneler i finaste asp, ger en oöverträffat luftig känsla och ett sparsmakat, exklusivt utseende.

Kom och besök oss idag!

Tylö AB  har sedan 1950-talets början arbetat med att utveckla, tillverka och marknadsföra kvalitetsprodukter inom bastu, dusch och ångbad. Tylö har egen utvecklingsavdelning och tillverkar både detaljerna och sammanfogar helheten under eget tak i Halmstad. En Tylö-produkt är med andra ord ett säkert val när du vill njuta fullt ut av värme eller vatten, eller av en kombination av båda. Tylö exporterar idag till ett 90-tal länder runt om i världen.