Analyst Technologies

Ny VD för IT analytikerfirman Analyst Technologies som startar verksamhet i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

Pressmeddelande   •   Jun 22, 2011 16:09 CEST

Pressrelease

Stockholm, onsdag den 22 juni 2011, Nyetablerade IT analytikerfirman Analyst Technologies utnämner Niclas Klintheim som VD på Analyst Technologies Sverige AB.  Niclas kommer senast från Radar Group International där han var ansvarig som VP operations och ledde bl.a. research och analys teamet. Med nära 20års erfarenhet från olika chefsroller inom IT och telekombolag har Niclas en bred erfarenhet från branschen.

Niclas Klintheim, mobil 0706 – 555 540

www.analysttechnologies.se

Analyst Technologies är ett analytikerföretag som erbjuder helhetslösningar inom omvärldsanalys och marknadsundersökningar. Våra marknadsanalytiska produkter, modeller och analyser ger företag informationsöverlägsenhet för att öka sin konkurrenskraft. Analyst Technologies är fokuserat på de lokala IT and telekommarknaderna I de nordiska länderna.