CISL Gruppen AB

Ny VD i Gamers Paradise AB (publ.)

Pressmeddelande   •   Mar 10, 2006 11:20 CET

Peter Hedlund har, av styrelsen i Gamers Paradise, utsetts till ny VD i Gamers Paradise Holding AB (publ.). Peter tillträder sin tjänst omgående. Peter Hedlund har en dokumenterad erfarenhet av försäljning, marknadsföring och affärsutveckling, senast som VD på NiP. Dessförinnan har Peter arbetat inom MTG och Orange.

”Peter Hedlund är med sitt kontaktnät och sin kunskap inom affärsutveckling, marknadsföring och försäljning precis den person vi har sökt” säger Guy Robert, styrelseordförande i Gamers Paradise Holding AB.

”Det ska bli oerhört spännande att arbeta med Gamers Paradise. Min erfarenhet från uppbyggnaden och expansionen av NiP samt mina erfarenheter ifrån affärsutveckling, försäljning och marknadsföring kommer väl till pass i denna snabbt expanderande industri” säger Peter Hedlund, tillträdande VD i Gamers Paradise Holding AB.

För mer information, vänligen kontakta Peter Hedlund, 070-861 95 95

Stockholm den 10 mars 2006

Kenth Söderström
VD CISL Gruppen AB (publ)
Tfn: 070-556 5137
CISL Gruppen AB (publ) handlas på Stockholmsbörsen Nya Marknaden, Sverige, www.nyamarknaden.com

Besök: www.cislgroup.com

Om Nya Marknaden
Nya Marknaden är en inofficiell handelsplats där mindre bolags aktier handlas via Stockholmsbörsens handelssystem SAXESS. Handeln sker elektroniskt på ett enkelt och kostnadseffektivt sätt och bedrivs kontinuerligt på samma sätt som för de börsnoterade företagen. Information om kurser, volym och orderdjup offentliggörs i realtid genom samma kanaler som för börsaktier. Stockholmsbörsen ansvarar inte för övervakningen av bolagen på Nya Marknaden utan det gör istället en sponsor. Sponsor för CISL är Remium AB som är medlem vid och har avtal med Stockholmsbörsen. Sponsorn ansvarar för att bolaget uppfyller kraven för att handla aktien på Nya Marknaden samt att bolaget löpande följer informationskraven, vilka motsvarar de för börsbolag.