Universal Music Sweden

Ny video med Sverigeaktuella Lil Wayne

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2013 11:17 CET

Lil Wayne, The Best Rapper Alive, är aktuell med sitt 9:e studioalbum - ”I Am Not A Human Being ll”. Albumet, som har utnämnts till 2013:s mest efterlängtade, släpps senare i mars! Att döma av de tre föregående och kritikerrosade hit-singlar har vi mycket att se fram emot. ”My Homies Still”, ”No Worries” och ”How to Love” har alla etablerat sig på Billboard-listorna i USA.

Den 15 mars gästar Lil Wayne Stockholm och Globen tillsammans med Mac Miller och 2 Chainz. Redan nu släpper den multiplatinasäljande, flerfaldigt prisbelönade Young Money-grundaren en ny musikvideo till singeln ”Love Me”.