Watzit 2.0 AB

Nya datum för den populära distansutbildningen BliFullbokad.nu

Pressmeddelande   •   Aug 19, 2013 08:30 CEST

Nu är datumen för hösten klara!

Resultatet av distansutbildningen har varit mycket bra!

Haffi VD på Istölt AB tjänade igen kursavgiften – 20 gånger redan tre veckor efter avslutad distansutbildning.

Nyheter för hösten:

• Ytterligare 2 lektioner - nu totalt 10 lektioner till samma pris som tidigare! Vilket innebär 20% rabatt mot tidigare.
  • Education Marketing - få mer uppmärksamhet genom lärande marknadsföring.
  • Story Telling - berätta bättre historier som engagerar dina potentiella kunder.
  • Möjlighet att anmäla sig till BliFullbokad.nu´s - MasterMind grupp.

Denna höst kommer inte mindre än 3 distansutbildningar att hållas.

• Måndagar kl 15.00 - 16.30 med start den 2 september
  • Onsdagar kl 19.00 - 20.30 med start den 2 oktober
  • Tisdagar kl 15.00 - 16.30 med start den 12 november

Utbildningen vänder sig till mindre tjänsteföretagare som behöver fler och bättre kunder. Den har två inriktningar – marknadsföringsstrategier och verksamhetsutveckling. Dessa två tillsammans gör att deltagarna får en 360 graders focus på vad som ska göras men framför allt – allt som inte behöver göras.

”Många springer på nätverksmöten varje vecka i hopp om att få nya kunder. Det finns klart modernare sätt att marknadsföra sig idag som ger bättre resultat på kortare tid.” säger Peter Watz, Sveriges enda certifierade Book Yourself Solid Coach.

BliFullbokad.nu konceptet bygger på Peter´s 25 års erfarenheter som konsult, marknadsförare och säljare plus Michael Port´s Book Yourself Solid koncept.

”Utbildningen handlar inte bara om marknadsföring. Den handlar också om verksamhetsutveckling, det personliga varumärket, presentationsteknik, hur man tar fram informationsprodukter, insikt vad värdet av dina tjänster är, prispolitik och mycket mera. Det unika med denna kurs är att det är en röd tråd mellan alla delar - både verksamhetsutvecklingen och marknadsföringen. Det är det som gör resultatet.” fortsätter Peter.

Utbildningen är speciellt bra för den person som arbetar som naprapat, kiropraktor, personlig tränare, massör, redovisningskonsult / revisor, advokat / jurist eller coach.

”Många små tjänsteföretagare skulle må mycket bättre om de lärde sig att marknadsföra sig på ett mer strukturerat sätt. Tyvärr så blir många lurade när de inte har kunskap om vad som är bra för dem. Jag brinner för att hjälpa just dessa företagare så att de blir framgångsrika och lyckliga i sitt företagande." avslutar Peter

För mer information:

Distansutbildningen se http://watzit.se/index.php/kurser/distansutbildning

BliFullbokad.nu konceptet  http://watzit.se/index.php/mina-verktyg

Watzit bedriver affär- och verksamhetsutveckling. Hjälper företag att öka sin försäljning och lönsamhet.