Frans Kocken /Smiling Mountain

Nya EU-delfinansierade utbildningar för småföretagare på landsbygden i Skåne!

Pressmeddelande   •   Okt 06, 2010 19:42 CEST

Nu finns de nya utbildningar för småföretagare på landsbygden. Du som är småföretagare eller på annat sätt bor eller verkar på Skånes landsbygd kan ta del av högkvalitativa utbildningar till starkt reducerat pris. Aktiviteterna är nämligen delfinansierade med EU-medel via Länsstyrelsen i Skåne. Organisationskonsult Frans Kocken håller i ledarutvecklingskurser och coaching. Relaterade utbildningar om bl.a. marknadsföring och berättarteknik ges av konsulterna Cecilia Granquist och Gaby Gummesson.

Länkar:

Kurs Äkta ledarskap inom Landsbygds-programmet Ledarutbildning till ett mycket förmånligt pris! Alla typer av landsbygdsföretagare är välkomna. Kursstart 26 okt (alt. 16 nov) Läs mer: http://smilingmountain.com/aktaledarskap/Aktaledarskap_Landsbygdsutveckling_Skane.html

Ledarutveckling för sockerbetsodlare Två kurser för sockerbetsodlare, och/eller möjlighet till en skild rådgivning/coaching. Gäller till och med våren. Andra landsbygdsföretagare har tillgång i mån av plats. Läs mer på http://smilingmountain.com/aktaledarskap/aktaledarskap_coaching_socker.html

Marknadsföring, kommunikation, berättarteknik, mm. med Cecila Granquist och Gaby Gummesson. Läs mer: http://www.ceciliagranquist.se/nyheter_nyhetsbrev.cfm?id=33

Smiling Mountain hjälper individ och organisation att utveckla självkännedom, ledarskap och livsbalans.

Smilingmountain.com