Svenska Skydd

Nya golv för ditt trapphus

Pressmeddelande   •   Okt 13, 2010 16:39 CEST

Svenska Skydds sortiment utökas med designade trapphusgolv som erbjuds i samband med dörrbyten och trapphusentreprenader. Nu har nämligen Svenska Skydd och Marrakech Design inlett ett samarbete där de ska kolla på snyggare golv gjorda för trapphus. Golven ska smälta in i varje fastighets unika tidsepok och stil.
- Svenska Skydd arbetar med trapphus i olika tidsepoker och just i äldre miljöer är det viktigt att ha produkter som passar in, säger Petra Almréus, Marknadsansvarig på Svenska Skydd. När jag fann de här golven såg jag potentialen för hur trapphus kan se ut. Det känns skönt att äntligen kunna möta det våra kunder så länge efterfrågat - snygga och tidstypiska golv.
Nästa heta produkt inom Svenska Skydds sortiment blir golvserien Raval, från den prisbelönte formgivaren Mats Theselius.

Läs mer på sidan sju i senaste numret av Svenska Skydds kundtidning, Kontur.

Svenska Skydd erbjuder helhetslösningar till bostadsrättsföreningar, bostadsbolag och privatpersoner för att skapa en trygg och säker boendemiljö.