Goldwell

Nya innovativa StyleSign Naturally Full - för mer volym vid föning, styling och finish

Pressmeddelande   •   Jun 25, 2013 10:31 CEST

Volym, alla med tunt och fint hår vill ha det – trots att volymstylat hår kan se konstgjort ut och kännas onaturligt stelt. Det är inget alternativ för någon som letar efter fylligt hår som känns lika bra som det ser ut. Tack vare Goldwells nya Naturally Full-spray behöver ingen välja mellan hår som ser både naturligt och fylligt ut.

Naturally Full – med många talanger

StyleSigns Naturally Full har många talanger. Oavsett om den används vid föning, styling eller för att fräscha upp håret så ger denna frisörexklusiva stylinginnovation naturlig fyllighet som håller hela dagen utan att tynga ned håret eller göra det kladdigt.

Resultatet av innovativ Goldwell-forskning

Nya Advanced Support Technology är nyckeln till nya StyleSign Naturally Fulls många talanger. Det är resultatet av omfattande forskning och gör StyleSign-produkten till en sann innovation. Direkt efter att produkten sprayats i håret bildar de självhäftande mikropartiklarna ett flexibet och osynligt supportnät som  lägger sig runt varje enskilt hårstrå. Resultatet syns tydligt: en fylligare och naturlig look med volym som håller hela dagen. Men det är inte allt, de flexibla länkarna i mikronätet
kan öppnas och återförenas igen flera gånger så att håret kan stylas om när som helst.

Lätt applicering

Applicerat i vått hår, så behöver Naturally Full bara sprayas jämnt i handdukstorkat hår innan föning. Och applicerad som en finish-produkt spayas Naturally Full helt enkelt som en hårspray. Frisyren håller hela dagen och ser fortfarande naturlig ut. För förnyad volym dagen efter så kan Naturally
Full sprayas i torrt hår och behöver bara arbetas in snabbt.

Goldwell StyleSign Natually Full: ca 198 kr.

Goldwell StyleSign Naturally Full – frisörexklusiv på Goldwell-salonger över hela världen.

Goldwell är en av de ledande aktörerna på den professionella hårvårdsmarknaden i Sverige. Vi vet att du får de bästa råden och de bästa hårprodukterna hos frisören. För att garantera dig kvalitet och service hittar du därför våra produkter hos frisören - och bara där! Goldwell tillverkas i Tyskland av KPSS HAIR som är ett dotterbolag till Japanska KAO.