GuldSpira Design

Nya inredningsprodukter i sann mormors-anda!

Pressmeddelande   •   Okt 20, 2010 16:38 CEST

Har du tröttnat på den vita lantliga shabby chic stilen? Visst kan det bli lite enformigt och känns inte ett dugg kul utan bara harmoniskt?! Men att ha det ombonat omkring sig har aldrig känts mer aktuellt än nu. Så de lantliga mormorsidelaen tror vi på och istället för att allting ska vara vitt vill vi se mera färg och lekfullhet. Livet ska ju vara kul också! Nystartade GuldSpira Design vill ta både landet och det gamla bonniga in i hemmen. Inte bara genom gamla nötta loppisfynd utan med nya produkter som leker med det gamla.

Vad sägs t ex om färgglada kuddar i tryckt trasmattemotiv med tras-fransar i kanterna? Vi lovar att du aldrig sett något liknande förut - och de är en alldeles purfärsk nyhet.

Eller en kudde med hönor på som sitter på sin pinne i hönshuset? (Det är förresten min pappas hönor så hönorna bor i Småland).

Ta en titt på www.guldspiradesign.se

GuldSpira Design  är ett nystartat företag som tar fram charmiga och bonniga inredningsprodukter. Inspirationen hämtas från landsbygden, den gamla allmogens handarbeten, men får en ny lekfull twist för att passa det moderna hemmet.