Nordic Wellness

Nya klubbar till familjen!

Pressmeddelande   •   Aug 21, 2013 14:02 CEST

Nordic Wellness har inte legat på latsidan under sommaren utan kan stoltsera med helt nya verksamheter på gång i exempelvis Norrtälje, Nyköping, Norrköping och Eskilstuna, samtidigt som Nordic Wellness växer sig starkare i Stockholm, Göteborg, Jönköping och Malmö.​"Vi vill ständigt utveckla våra klubbar och ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och valuta för pengarna. Vi ser med spänning på vad vårt nästa steg blir, vi tittar på många olika alternativ som även kan innebära ett Nordiskt samarbete" säger VD Magnus Wilhelmsson. Man har tagit fasta på vad den medvetne gym-kunden tycker är intressant vid val av friskvårdsleverantör; vilket är tillgänglighet, och kvalité på utrustning. Samtidigt ska den mer spontana kunden alltid känna sig välkommen när den kliver in på en Nordic Wellness-klubb, den "goa" familjekänslan blandat med kompetens och hög kvalité ska genomsyra hela Sveriges Nordic Wellness-klubbar.

För mer information om alla klubbar. www.nordicwellness.se      ​

Nordic Wellness är idag en av Sveriges största friskvårdskedjor. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Det är viktigt för oss att alla människor känner sig som hemma. Vår personal är välutbildad och vi använder oss enbart av licensierade träningsinstruktörer.