Frans Kocken /Smiling Mountain

Nya kurser i ledarutveckling för småföretag på landsbygden till starkt reducerat pris - Alla branscher

Pressmeddelande   •   Nov 03, 2011 17:40 CET

Gå en kurs i ledarutveckling, nu har du råd! - Landsbygsutveckling med Eu-stöd

Småföretagare på landsbygden i Skåne, återigen delta i en 3-dagars ledarutvecklingskurs med organisationskonsult och leg psykolog Frans Kocken till ett starkt reducerat pris. Detta tack vare EU-delfinansieringen som främjar landsbygdsutvecklingen i Skåne. Fokus är på ledarskap, organisation och självkännedom, start februari 2012. Det finns även två en-dagskurser "Lär dig mer om ledarskap" med teman "Organisera-prioritera" 16 feb och "Gruppdynamik" 29 mars.

Kurserna har funnits sedan 2008 och är mycket uppskattade. Företag som har deltagit kommer från alla branscher. Från besöksnäring, bygg och lantbruk, till reklamkonsulter, internetbutiker, it, tryckeri, redovisning, utbildning och hälsa. Det är en stor fördel att företagen slipper att själv ansöka om de pengarna som krävs för ledarutveckling - eller att själv behöva investera. Allt som krävs är att anmäla berörd nyckelperson inom företaget.

3 dagarskurs Äkta ledarskap
Datum 7/2, 28/2 & 13/3 - 2012
Deltagarna kan lära sig mer om att skapa bättre struktur & sammanhållning, att utveckla sitt sätt att kommunicera, delegera & engagera, att leda med hjärta och passion, om teamsamarbete och konflikthantering och om personligt ledarskap i liv och yrke. Målgruppen är småföretagare på landsbygden som vill utöka sin ledarkompetens, organisationsförmåga och kommunikation med andra. Andra intresserade som bor eller verkar på landsbygden är välkomna i mån av plats.

Aktiviteten är delfinansierad med EU-medel via Länsstyrelsen i Skåne.
Information/anmälan: http://www.smilingmountain.com/aktaledarskap/aktuellt

Smiling Mountain hjälper individ och organisation att utveckla självkännedom, ledarskap och livsbalans.

Smilingmountain.com