Heartfulness Inspiration AB

Nya kvinnokurser med Cecilia Åkesdotter

Pressmeddelande   •   Sep 13, 2014 20:18 CEST

Mindfulness & Livsverktyg - Kurs i tre steg för kvinnor mitt uppe i livet

Linköping, Naturcentrum, Lasarettsgatan 1               tis 7 okt, 4 nov, 2 dec kl 18 - 21
Karlskrona, Gullberna Park                                        lör 11 okt, 8 nov, 6 dec kl 13 - 16
Stockholm, ABF-Huset, Sveavägen 41                      tis 14 okt, 11 nov, 9 dec kl 18 - 21

Ladda ned denna sida i PDF-format ››

Din fria vilja ger dig utrymme att skapa det liv du önskar. Under kursen får du ett antal enkla, kraftfulla redskap att vandra livet vidare med. Verktyg som kan förändra ditt liv och få dig att uppleva mer glädje och balans. Få dig att lysa varje dag. Om och om igen.

Varmt välkommen!

Steg 1. Kraftsamling – Var den Power Girl du är
             Lär dig samla, balansera och höja din energi på alla plan.

Steg 2. Relationer – Tillsammans når vi högre höjder
            Upplev verktygen som får dig och din omgivning att växa.

Steg 3. Självförverkligande – Lev din fulla potential
            Öppna dörrar till framgång, glädje och ökad lyskraft!

Anmäl dig och dina vänner!
Förstärk gärna din egen utveckling genom att uppleva kvinnokursen med din dotter, mamma, dina vänner, kollegor – så utvecklas ni tillsammans och lyfter varandra.

Pris: 995:-/person. Anmälan via E-butiken på www.ceciliaakesdotter.se

Erbjudande: Gå 5 och betala för 4

I priset ingår alla tre kurskvällar, kursdokumentation, kursintyg, samt frukt i pausen. Bok & CD finns att handla till specialpris.

Så tycker vi som varit med på kvinnokursen Mindfulness & Livsverktyg i tre steg med Cecilia Åkesdotter:
"Tack för en mycket bra kurs och ett gott ledarskap - vi fick otroligt mycket med oss! Jag har nu rekommenderat denna kurs till flera av mina vänner."
Lisa, doktorand

"Cecilia har en fantastisk förmåga att sprida glädje men samtidigt lugn och seriositet omkring sig, vilket gjorde kursen till en rolig men samtidigt rofylld, allvarsam upplevelse. Fick med mig många bra verktyg att använda mig av i vardagen. Cecilia är duktig på att få människor att stanna upp, tänka till och reflektera och det gör hon på sitt unika sätt. Jag kan varmt rekommendera denna kurs för kvinnor, Mindfulness & Livsverktyg."Helena Persdotter, VD, Design by H AB/Susanna Design

Kursledaren Cecilia Åkesdotter är civilekonom och en av Sveriges främsta experter på mindfulness. hon har medverkat i SVT, deltagit i flera kvinno- och hälsomagasin, - tara, amelia, Hälsa, Må bra - och har skrivit boken Heartfulness, som legat på 20-i-topp på adlibris. Tack vare hennes annorlunda livshistoria, varma framtoning och smittande engagemang inspirerar hon sina deltagare till aha-upplevelser och nystart i livet.

Cecilia Åkesdotter

info@ceciliaakesdotter.se