HMCO AB

Nya multifunktionsskannern Zeutschel zeta

Pressmeddelande   •   Jun 21, 2011 15:02 CEST

Packa upp, sätt på strömmen, börja skanna.
Användarvänlighet och enkelhet är själva grundtanken med nya multifunktionsskannern zeta, d v s den är utvecklad för att alla oavsett datorvana enkelt skall kunna spara, kopiera och samla digitala dokument. zeta klarar att skanna både bundna böcker och enskilda ark upp till dryga A3:or. Det gör den väl anpassad för bibliotek och universitet med stora användargrupper.
zetaskannerns pekskärm gör den också till en perfekt partner för företag med stora arkiveringsbehov, där den direkta överblicken tillsammans med en rask skanningsprocess skapar ett snabbt arbetsflöde för stora arkivmängder.
Skannerns relativa lätthet och kompakta mått gör den även lättanpassad i olika typer av miljöer.

Zeutschel zeta är resultatet av mer än 50 års kunnande och erfarenhet inom tekniska lösningar för arkivering och sparande av dokument, med användare inom varierande miljöer som bibliotek, universitet, myndigheter, kommuner, landsting och företag med varierande verksamhet.

Tekniska data
Skanningformat: 480 x 360 mm
Operativsystem: WIN 7
Mjukvaruinterface: Interaktivt och intuitivt