Enabling Sweden AB

Nya namn i Enablings ledning

Pressmeddelande   •   Mar 06, 2012 10:44 CET

Det skandinaviska IT-konsulthuset Enabling har expanderat kraftigt det senaste året. I samband med etableringen i danska Aarhus och i Stockholm, utökar man nu ledningsgruppen med två nya namn.

Patrik Skragge, Regional Director, Stockholm.
Patrik är en välkänd profil i Stockholms IT-kretsar. Han leder det dagliga arbetet i Stockholm med allt från rekrytering, försäljning, marknadsföring och PR.

Michael W. Hansen, Regional Director, Aarhus
Som ledare för Aarhuskontoret arbetar Michael främst med försäljning av konsulttjänster och med att matcha rätt konsult till rätt projekt.

Sedan tidigare består ledningsgruppen av Michael Aoun, VD, Hans Ole Jørgensen, CFO, Flemming Goldbach, CTO, Staffan Arbring, Regional director i Malmö och Jakob Appel, Regional Director i Köpenhamn.

– Enabling är ett dynamiskt företag med många kreativa människor utspridda i Danmark och Sverige. Det känns riktigt bra att Michael och Patrik nu är en del av ledningsgruppen, där de kommer att bidra med sina idéer, sin erfarenhet och sin kompetens, säger Enablings VD, Michael Aoun.

Läs mer om Enabling på www.enabling.se
För ytterligare upplysningar, kontakta Michael Aoun, Partner & CEO

Tel. 08-46 50 69 50, Mobil: +45 40 73 59 63
michael.aoun@enabling.se

Om Enabling

Enabling är ett värdeskapande IT-konsultföretag som gör det möjligt för kunderna att nå sina mål och projekt i rätt tid. Enablings fokusområden är utveckling och integration av bl.a. Microsoft SharePoint-lösningar, Microsoft Dynamics och .NET samt inom test och kvalitetsledning. Referenslistan innehåller koncerner som Trelleborg, Sony Ericsson, Volvo, Region Skåne och Novo Nordisk. Enabling har kontor i Danmark och Sverige.

Läs mer om Enabling på www.enabling.se